Ibland kan paket hanteras på ett alltför våldsamt sätt under transporten. Om du upptäcker skador, vänligen dokumentera omedelbart dessa genom att ta bilder och skriva en kort beskrivning.
Om du inte har fått svar på din e-post inom 48 timmar, ber vi dig vänligen att höra av dig igen, helst via sms eller telefon, så att vi inte missar något.
Skadat paket eller innehåll:
Vänligen fotografera alla skador, inklusive emballaget om det avslöjar ovarsam hantering. Skicka sedan ett e-postmeddelande, inklusive ditt ordernummer samt bilder på det skadade paketet och eventuellt skadat innehåll.
Om skadan är tillräckligt allvarlig för att kräva ersättning, kommer vi att skicka en ersättningsleverans till dig. Vid mottagande av det nya paketet kommer en returetikett att bifogas.
- Vänligen placera den skadade varan i det nya paketet.
- Förslut paketet med tejp.
- Fäst returetiketten på paketet och lämna in det på valfritt postombud.
Alla skador är av intresse för oss, eftersom vi strävar efter att undvika skadade försändelser i framtiden. Vi kommer att utvärdera möjligheten att förstärka förpackningen eller överväga att byta fraktpartner. Dessutom är det nödvändigt för oss att kunna reklamera till fraktleverantören och begära ersättning för varor och fraktkostnader.
Skador vid uthämtning:
Vänligen fotografera och skicka ett e-postmeddelande med kontaktinformationen nedan.
Du har valet att antingen ta emot det skadade paketet eller låta det returneras som skadat gods. Du ska inte behöva betala något när du begär att det returneras.
Du ta kontakt via kontaktformuläret på denna sidan